agestagardstjejen

Alla inlägg under maj 2012

Av Ågestagårds tjejen - 25 maj 2012 21:05

Tja!

Kollar på lets dance!

Har haft en JÄTTE bra dag 


Ses Isa den hästtokiga   

Av Ågestagårds tjejen - 22 maj 2012 20:06

Hej!


 

Scilla i soffan  

Full måne i dimma    

 

En rocka i London, (london akvarium)


Ses Isa den hästtokiga 


   

Av Ågestagårds tjejen - 22 maj 2012 19:58

Om mamma och pappa tillåter det 


Ses Isa den hästtokiga 

     


Av Ågestagårds tjejen - 22 maj 2012 16:30

Hej!

Jag har en ny header nu + en ny presentatonsbild 


Komentera??


Ses Isa  den hästtokiga      

Av Ågestagårds tjejen - 21 maj 2012 16:30

Hej!

Kommer ha klassresa den 7 juni 

Jätte kul.

Men vill ni veta vart vi ska på klassresan?......vi ska på mini fångarna på fortet kul va?



Komentarer?? 


Ses sen Isa den hästtokiga     

Av Ågestagårds tjejen - 21 maj 2012 16:09

 

Saga i London ca 4 månader sedan  

 

Scilla i Sagas rum  

 


Scilla i Sagas rum  

 

Scilla och jag i Sagas rum,på mattan   



Scilla i mit knä  

 

Kosor på ågestaridskola  

 


Jag som kratsar hovarna på Golden,i stallet  

  

Jag och Dennis, jag ser ser  sur ut  

  

 

Muffin i boxen   




 

Jag och Muffin    


 

Ewing och jag  


Jag och Ewing  

 

Golden 

Kommer att vara med på (fångarna på Ågesta) på söndag och så kommer jag ha foto dag på fredag 

Och i söndas var jag på filmkväll och vi blev fotade, vi kommer få vara på försetsbladet på ryttarbladet 

Snaka ära '


Ses sen Isa den hästtokiga       

Av Ågestagårds tjejen - 19 maj 2012 21:18

Hej det blev bara dom här bilderna men ska försöka ladda ner mer imorgon 

På några kor vid Ågesta 

Scilla och jag 

 

Scilla med koppel på sig 

 

Scilla på syrrans golv  


Så det var allt hoppas ni gillar dom 


Ses sen Isa den hästtokiga             

Av Ågestagårds tjejen - 17 maj 2012 10:36

  Hej!

Har en jätte lös tand som jag vill tappa innan lunch 

det gör jätte ont 

Var ute med Balder igår och han fick söka upp oss och bada 

Ska till stallet efter lunch 

Då ska jag fota hästarna 

Gör ett inlägg precis när jag tappat tanden  

Hoppas jag hinner fota nästan alla hästar i stallet


Ses sen Isa den hästtokiga   

Presentation


Hej jag är en hästtjej på 10 år
Älskarhästar och djur t ex. min kanin Scilla som ni ser på bilden åvanför.
kommentera,ställ frågor och gör gästbokinlägg!Tipsa gärna andra om bloggen så kan jag följa din!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken smak ska jag ta på hästgodis??!
 Äpple 17 kr.
 Mint 17 kr.
 Hästgodis Äpple/Kanel Happy Day 49 kr
 Hästgodis Classic Happy Day 49 kr
 Knabber-sticks Effol 49 kr
 ??????!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards