agestagardstjejen

Alla inlägg under juli 2012

Av Ågestagårds tjejen - 8 juli 2012 10:05

men iaf

På ridlägret på ågesta va det jätte,jätte, kul!

jag fick Alaska!

Han va väldigt snäll och gosig  

Men han va väldigt se att få igång i gallopp  

Men han är också så hög så att det blev lite svårare.

Men han va duktig på att hoppa, men det va ju bara ett lågt hinnder så det va inte så läskigt och jag skulle vilja hoppa högre  

Och det va ju jätte roligt att lära känna honom!

På avsluttningen så glömde jag att göra slalomen,det  va jätte pinsamt!

Och vi fick bara öva på allt 1 enda gång lite tyckte jag,och många fler.

Vi hade ridlägret tillsammans med P2 så det blev ganska många faktiskt.

Och jag fick många nya vänner också.

Och igår köpte jag en ny bikini!

Och jag badade i den också.

Idag ska vi kanske äta grillad lax.

Typ min favo.

och lasange till lunch.

Ska till tandläkaren imorgon,och sova över hos en lillkusin imorgon.

ska sova där en natt!

Hon gillar mig mycket  

SKA BLI UR KUL!

Ses Isa den hästtokiga!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en hästtjej på 10 år
Älskarhästar och djur t ex. min kanin Scilla som ni ser på bilden åvanför.
kommentera,ställ frågor och gör gästbokinlägg!Tipsa gärna andra om bloggen så kan jag följa din!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken smak ska jag ta på hästgodis??!
 Äpple 17 kr.
 Mint 17 kr.
 Hästgodis Äpple/Kanel Happy Day 49 kr
 Hästgodis Classic Happy Day 49 kr
 Knabber-sticks Effol 49 kr
 ??????!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards